Saturday 31 December 2011

Welcome 2012...

hai My Blog...
now nk ceta psl new year 2012..
azam yg bru...nk tahu azam baru aku...
erm..nie nah...azam baru aku..
aku nk jd yg lbh baik Dr Thn Lpz...wlaupun aku tahu...
stiap Thn BAru..Mslh pn Akn Turut BAru n Tekanan Pn Trut baru...tp Aku Hrp Thn Nie Aku Lbh Dpt Mengawal SetiaP emosi AKu... 
dan Skg Aku Sdh Menghampiri SPM...
inilah saat yg aku tunggu ....aku kna buktikan kat FAMILY aku yg aku bleh lakukan....
tp setiap perjuangan ada pengorbanan kn?
so aku kna korban kan semua LAMAN SOSIAL aku dmi perjuangan aku tuk SPM..
x lma lg..aku akn tinggalkan BLOg ini berhabuk tnpa sebarang update..
hrp maaf larh erk...teda dh bnda korang nk bca...
mengenai hdupku...hehehehhe..(mcm jak org bca)
tp Wlaupun azam baru...thn baru....egalanya bru 1 jak x kn brubah..
CINTA HATI aku...x kn berubah...insyaallah slama2nya...
doakan jak hbgn kmi erk?...huhuhu..
smoga baik2 jak,..
nie larh antara azam baru aku..
yg menaikkn lg smangat aku 2k membuktikan aku bleh dpt 8 atau straight A
mumy dh janji...akn sediakan duit utk aku bljr memandu..huhuhu
x sbr rasanya..nk bljr memandu...but next year...
yg pnting aku kna dpt straight A gk SPM....
wlaupun aku tau aku lemah sgt2 aDD MATH n MATH...
tp aku kna yakin aku bleh buat...kna cuba...blum cuba blum tau kn?..hehehehe...
sgala kenangan aku pd thn 2011 tdk akn aku lpakan...
tp aku berharap smoga thn 2012 nie..adalh thn terbaik n thn kurang tekanan aku..
SEGALA kesalahan aku pd thn lps hrp dimaafkan...mnatau terkata,terumpat,terkutuk or terhina kh..
hrp halal kn jak larh ar...
setiap manusia melakukan kesilapan..anyway...
SELAMAT TINGGAL 2011 n SELAMAT DATANG 2012...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...