Monday 26 December 2011

saya x bleh jnji......


hai My bloG..
hurm..Bosan sgt2 hari nie,,,x de nk buaT,sbLm nie tekan jaK keypaD handphone 2 brabz..
sKg?...haRam..mCm teDa fungSi dh 2 HP aku..
kekdg mcm nk baling gi dinding 2 fon..
ok..tutup cerita soal 2..
skg aku nk cerita sumthink nie kat korang
entah...raSa x happy larh pla...
sdangkn hari nie spttnya hari yg hppy buat aku...tp mcm teda apa2 jak
hurm...langsung teda bnda yg buat aku happy hari nie..
tyme2 boring nie mula lah aku menghayal
nk tau apa bnda aku khayalkan 2?
tntng kenangan2 thn2 lps..kenangan2 lampau
enth..npa tetba rndu sgt msa2 2..sedih bila ingat...sbb smakin kita bsr smakin byk prob kita dpt nie..
lg2 aku rindu kmpg aku..wlaupn borink but suasananya damai..
x tau larh..seminggu di kmpg...mcm x puas..
hurm..cerita pla psl mamat ari 2..
aku risau sgt ma keadaan dia skg...x berkabar..lg..
enth..msti dia brubah fikirin 2k gi skolh 2 kn?
adoi...bkl rasa menyesal larh aku nie sbb x berjaya bntu dia gi skolh..
Tuhan..tolong lembutkn hati dia..
bntulh dia tuhan..
enth npa lh hati nie hrus rsaukn mamat 2..
aku selesa bckp ma dia,selesa bgurau ma dia
tp 1 yg dia prlu tau,aku tdk mudaH brubh haTi,aku syg dia tp cuma mcm family aku...npa dia x nk fhm itu..
last2 jd mcm ex bf aku lglh nie...x nk dh tegur2 aku..
ArgH!!mna lg silaP aku nie!!
pningnya kpla,kusut tau..
lg cerita mnarik,td mak cik aku dr limbang singgah gi rmh
trus dia tnya gi nie..
"eyra,tingkatan brapa sdh koe"..
aku jwb selamber jak,aku kata "thn dpn form 5 sdh"
"oh" uja mak cik ku..trus dia bckp pla ma mamaku...
"eh,dang ank c ***** bh,btunang kn td...bru form 2"
trus uja mamaku
"ah?..."
"awu,form 2,2 th..eyra koe bljr dlu inda usah kn btunang dulu"
jwpku..
"^_^"..
lebar sja ku snyum..hee..2 larh jd mnusia skg semua mau awl2
tp nnti klw  lmbt2...malar kna tnya
bilakn kawin?...bilakn kawin....
kn3?....
mmg org skg  lbh mendahuukn pljrn dlu..
klw zaman dlu,kna tntukn lg 2 jodoh...tp ank2 daranya terpelihara..2 yg syok...
x sosial mcm skg...
anyway...aku rinDu dia sgt2...tahap giler larh aku rindu dia....
Syg hny rindu syg nie..
hahahahahaha....mnja brabz..minta puji bh nie c eyra nie
k larh makin melalut dh cerita aku..heee


THANKZ FOR READ MY BLOG

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...