Friday 30 December 2011

terluka....

Hai My Blog..
Hurm...Nk Coret SumthinK Bh Nie..
sblm 2...dua kaLi Dh tgk OmBak RinDu Nie...
Bez Sgt2..jln ceritanya agk menarik gk larh..nk smbung tgk MOVIE SETAN FACEBOOK..
tp mls larh pla...biarlh...seram lh tgk seorg2...hee
K larh bnda nk aku ceritakan nie..amat menarik gk...
erm...feeling sgt larh..terkilan rasanya...aku dh anggap dia kwn...tp ternyata...
hurm..npa dia buat aku begini...dia hmpir memusnahkan kebahagian aku...npa?...ya allah...
aku x sangka..memang aku slh sbb bersangka buruk ma dia...aku syg dia,
td Ptg..tetba Aku Terfikir syg Aku..
RinDu Sgt2,,,AKu nk sgt jmpa dia...apalg nnti jarang dh akn jmpa dia..
sbb x lma lg..aku nk pindah dh...gi rmh bru kmi..
hurm...ddk 1 KOmpleks perumahan pn jarang2 dpt jmpa..apalg bila dh x 1 kompleks perumahan..
i wish pagi2 buta nie...nnti bila Bngun Jak Dr Tdr..aku hrp dpt jmpa dia..Rindu Dia Sgt2...
X terkira rindu aku ma dia...kekdg smpai menangis aku Ingatkan Dia..
enthlh...terbiasa dh manja ckit ma dia...
terbiasa dh mengadu mslh ma dia..
sentiasa dgr n bca sms dia yg kekdg minta puji n kekdg romantik 2...
dan pling dirindui CUBITAN dia..lma dh x bengkak lengan nie dia gi cubit...
bila agknya kmi bvleh jmpa...hadiah dia pn aku blum bgi lg...hurm..
Eeeee....nPa bh Rindu nie jadi dendam erk...x tau larh...
tP soal Mslh aku td...aku serahkan nya pda ALLAH..klw Org 2 Mau Teruskan..Teruskan Larh Aku X larang...tp Cukup Sakiti Ati Aku..jgn Tmbh Kesakitan utk org lain..
cukup aku Rasa Bersalah Ma Kwn Baik Aku Kerana Persalahfhmn Dia Ma...
x ckup dgn itu...koe pla dgn mudah hmpir2 musnahkan kbahagian aku...
1 hari nnti klw koe dh bersedia gtau aku..1 jak soalan aku nk tnya koe...
APA SLH AKU SMPAI KOE BUAT CM NIE MA AKU?APA SLH AKU MA KOE?
aku hrp 1 hari nanti koe akn jwb juga...anyway skg aku x nk besarkan hal nie..biarlah hati jak tau btapa sedihnya aku...biarlh NANA n aku jak tau kelukaan hati aku...
biarlh Yg Thn nie berlaku Cuma Kenangan n MIMPI INDAH buat aku..
aku pasrahkan hati ini memaafkan segala kslhn pd thn nie..n aku juga mau minta maaf klw slama nie aku ada buat slh ma korang...aku mnusia biasa..
x kn lari dr 1 dosa pn kn..
selepas KEBAHAGIAN dtg..DERITA pula menyusul,,
Selepas aku tau yg mamat 2 akhirnya sambung skolh gk n bru kali nie aku berjaya pujuk seseorg...huhuhu..lps 2 derita pula menyusul...stlh aku tau siapa kwn n siapa lwn aku...
aku cma nk seseorang tau..aku TERLUKA kerana Mu...:'''(


thankz for the read my blog...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...