Wednesday 28 December 2011

One Smile Can Make 100 Happy...

Hai My Blog..
Hurm...I happy Sgt2..This Day..
first aku nk ceta dlu psl mamat hari 2 aku cerita ma korang..
Rpanya bkn dia menjauh dr aku..tetapi dia ada mslh..
x tau larh yg mna btl...
antara yg dia ckp or adk sepupu aku ckp..
dia ckp psl hal Polis,adk spupu aku ckp psl hal dia gi pnjam kwn HAndphone dia lpz 2 lesap kwn dia jual..
erm...enth...mna 1 aku nk caya...
whatever larh..yg pnting aku x risau lg...
n yg pling aku happy sgt2...dia akhirnya smbung skolh juga..
atz nsht aku..happy sesgt bila dpt bntu sedarkn org lain..klw bleh nk gitau jak 1 kompleks perumahan nie aku happy sgt dia akhirnya berbuat demikian
tp yg msh dlm kerisauan aku adalh...hatinya,rasanya msh berat dia nk trima kn..
yg aku x bleh trima dia...
tp aku hpy sgt2...x terkata...kekdg mengalir air mata aku happy...bru kali nie aku hpy sgt2..
dsbbkn bntu org..Ya Allah semoGa cita2nya nk jadi seorg Tentera udara
akn tercapai...amin..
lpz 2 bnda yg bkin happy n sedih gk..
erm...hari nie last sdh aku jmpa ma my bezties NANA FARHANA HATTA..
lpz nie..x bleh contact2 dia lalu 'Muka buku" sdh
Contact jak Larh Nie...Bkl RindU ma FB...
tp kna gk berkorban dmi SPM,aku nk membanggakan nama keluarga aku..klw asyik abg aku jak borink larh kn...hehehehe...so kali nie aku msti bleh buat...
wajip bleh buat..byk org gk yg aku jmpa hari nie...
pengalaman pling lucu...tyme bzy2 hidu colegen kat sebuah kedai nie..
tetba larh pla..c kwn tertekan..jwpnya abz hidung n mulut aku terkena 2 colegen..
berair gk mata...pedas kn...lgpn tkt tmkn 2 colegen...hahaha
anyway wlaupun pedih n menyakiti itu satu kenangan terindah kn?..
bez gk larh...byk memory tersimpan..
hurm...tp agk kecewa ckit larh sbb hujung thn nie x dpt luang msa ma syg aku..
bzy jak memanjang..apalg...berkepit jak larh 2 ma bininya
opSs jgn slh fhm saya x rmps suami org taw...
bini dia tu adalh motosikal ksygn dia larh...bleh jd bini dh 2...
agknya bila larh bleh jmpa syg aku nie...miss him so much taw....
doa2 larh dpt jmpa syg aku kn?...heee...
k larh...pnt dh tulis nie...
whatever
hari nie aku dpt 1 pengalaman berharga yg x kn aku lpa buat slamanya...
i always remember about 1 smile can make 100 happy...
x pcaya?...try larh...hee

thankz for the read my blog

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...