Sunday 25 December 2011

aDa raSa SuKa dan duka.....



Hai my Blog..
tgh2 mlm nie nk cerita sesuatu pla..
hurm..
mulakan ma cerita kurang baik or duka larh erk dlu...hee
sedih sgt..sblm nie saya ada cerita psl kisah budak llki kn?
nk tau kabar dia skg?kabarnya dia menjauh seribu batu dari aku..
x nk dah mlyn..nk tau sbb apa?..
kmu tnya larh dia,aku pn x tau..mrajuk kali ma aku mamat seorg 2..tp risau jugalh ma keadaan dia..
BerusaHa Dh Nasihati..Lpz nIe hnYa MamPu DoaKan yg Terbaik jak Larh Untuk MamaT 2..Aku X KeciL hati pn Dia MenJauh Dr Aku..mgkin itu yg terbaik untuk diri dia kn?
cumanya..aku bakal risau keadaan dia larh..
lgpn dh anggap mcm keluarga sendiri kn,mna tak risau..tp hak dia nk tntukan hidup dia..
aku x nk pula bzy body hal dia kn..
anyway sma2 larh kita doakan yg terbaik tuk dia..hrp2 di jauhkan dr sifat negatif...
insyaallah kn?
nah..cerita happY AKu..
Tgk jak Jam..tgk Jak Hari Bulan
Senyum Trus aku taw..nk tau napa..sbb genap sthn dh aku cple ma "huby; aku..
Bgi Org MayBe tu Gnggu PlJrn Aku..
hurm..x Kot..
sbgai Nk hargai Dia sbb Bntu Aku n Support Aku Tuk PerbaiKi Diri
Aku Nk Bgi Dia Nie Nah...
Cantik n Cute x?..ala kadar jak..
apa yg Dia Bgi Lg Berharga..nk tau apa..
NASIHAT dia..dia nasihat kat aku 
"hny Jgn Lupa solaT"
"hny dh solat MaghriB Kh?"
klw aku kata belum kn..nk tau apa dia kata..
Dia akn Kata 
"hny..cuba dgr larh kata2 hby nie,.."
lg satu klw keluar rumah nk jln gimana2 x pakai tudung
"hny pakai tudung bah"
2 larh yg beznya Org aku Syg Nie...Dia jadi IMAM dlm Hari2 Aku..
Mgkin mmg Aku x buaT..
Tp Insya allah...X lama Lg..
Berubah Larh c Eyra Nie..nak cri sesuatu dlu...yg rasanya masih hilang dlm hidup..
Yg psti aku HappY Sgt2..
Sbb HbgN yg berterasKan KeperCayaan Nie akhirnya genap sthn
maklum larh cinta jarak jauh kononnya..
jarang jumpa jadi maksiatnya pn teda..hahahhaha
mybe now blum siap gitau family...nk minta kna bunuh kh...
hahahhaha..
tp insyaallah jika ditakdirkan aDa Jodoh..
KnlKan gk ma famiLy..
1 jak tipsnya..kmi pnya hbgn nie..
Rasanya larh..
Romantik kat HP jak..kat Luar Mcm kwn2 jak..bgurau2..bckp2..
Thn lasak Gk "huby" aku nie lyn KarenaH giler Aku kn..
hahahhaha..
teringat soal Jodoh nie tetiba teringat kata2 dia bh
nk tau?..hurm..nie nah ayatnya..
"kalau saya by nhe tejodoh ma urg lain,by pn nda tau lah,pecah otak"...
trus aku bls jak..
"insyaallah n mudah2han jodoh hny ma syg hny seorg nie jak"..
Ayt power giler..mengalahkan novel..hahahah
kalau nk buat novel psl hbgn kmi nie  pn bleh jadi nie..
hahahhahaha..
gurau jak bh...hee..
kalau nk tau cerita cinta kami..cri larh post aku yg lama2..ada 1 kali aku cerita tu..hee
yg belajar tuk menghargai org lain tajuknya..^_^
anyway mgkin dia larh org yg aku cri dlm hidup aku..yg tau nk jaga n bimbing aku dgn betul
tu yg best tu...
Apa2pan..
saya nk dia tau saya syg dia sgt2...tahap giler larh saya syg dia 2..
KLW DH JODOH X KEMANA KN?..
BERHARAP N MENUNGGU 6 THN AKN DTG...
skg yg harus di tumpukan ialah SPM..
penentu hidupku tu..hrp2 dpt jadi cikgu...amin2..
apalg bila mama nk sgt tgk aku jadi cikgu..
aku akn usaha gk semampu yg bleh..insyaallah...aku bleh buat dmi IBUku tercinta..


Thankz for read my blog

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...