Thursday 8 December 2011

Baru aku tahu....



Hai blog..
saat nie aku nk coretkan sesuatu pd dinding blog aku nie..
8/12/11 bersamaan dgn hari khamis
hari yg sgt2 mlang buat aku sbb hari yg penuh dgn tangisan
Tarikh 2 gk larh..aku dimarahi ma org yg aku syg sgt2..di sebabkn oleh......
FB Aque peace
entahlh..mengapa akhir2 nie..aku jd sensetif sgt ma dia..tp jujur aku kata mmg puncanya dr FB 2...
sbb fikiran negatif org akn sma2 membuat aku berfikir negatif...
aku x pnh gnggu hdup kwn dia,x pnh gngu kebhagian dorg..tp npa dorg smpai buat gini ma aku..apa slh aku?
hampir bbrapa jam kmi gna perkataan koe aku...teda sdh ayat2 manja gitu...
time 2...x berhenti sesaat pn airmata aku keluar...
Rmai Dh Org Bgi Sokongan N NsHt...
Aku nie Jenisnya Lain Ckit..Klw aku Kna Mrh...atz Sbb pkara2 yg bleh membwa keburukan nie
..ckup skali aku gitau 2...slebihnya dia fikir sndirilh..
mcm dia ckp juga,dia x nk hbgn kmi hancur gara2 bnda/FB 2 jak..
aku klw dh mrh yg terbuku kat hati semua kuar...
mcm air mengalir bh...huhuhu
aku teda niat mau kc slh kwn dia...tp kna btempat lh juga...
gna2 identiti org 2...gnalh identiti org yg msh lg single...kn senang...x kc pning kpala org..
erm...enthlh..pkara kmarin..hmpir2 jak menjadi mimpi buruk buat aku
kekdg bila ingat timbul rasa bnci aku ma kwn dia 2...tp inilh aku membenci 2 pkara pling aku nda minat sbnrnya,tp bila aku mrh ma seseorg semua aku kc lpz..sbb aku x nk jd dndm dlm hdup aku..
lgpn dndm hnya membwa keburukan..btl x?
nsb baik kmi bncang kmarin x brapa gna emosi,klw gna emosi..btl2 hncur jwpnya
sbnrnya kmarin 2 aku try 2k lpzkan dia..tp hati mna yg rela..
sbb aku trlalu sygkn dia,11 bln kmi cple mcm x logik kn klw kmi break gara2 FB 2 jak..
hurm..nk tau apa kesudahannya..



aku berfikir buat bbrapa jam..sbb kali nie aku x nk lg kejadian nie berlaku..
pedih dhati...kira2 jam 7 kali 2 bru aku bgi jwpn ma dia sma ada mau teruskn atau nda..
nk tau apa jwpn aku?
kmu tau gk 2 kn..mstilh aku mau truskn hbgn nie TP sblmnya aku bermohon kpd ALLAH semoga kptsn yg aku buat ini adalh yg terbaik...aku x nk sia2kn dia..
bkn mudah utk dpt seseorg yg terbaik lg dlm hdup nie..
skali aku lpskn...aku x kn dpt semula..
lgpn hadirnya slma nie membwa kecerian dlm hdup aku..
detik dmi detik..
tp sgalanya brubh bila bnda 2 ada..
plbgai tanggapan negetif dibuat,smpailh hbgn kmi hmpir jatuh..
bodohnya aku trlalu mengikut emosiku ketika post bnda2 kat FB (tgh senyum sinis)
smpai x sdr aku hina kwn dia,
tnpa sdr juga aku menyakitinya,smpai bila hrus menyakiti sesma sndiri
aku sakit ati krna bnda 2,dia mgkin sakit aty sbb aku hina bnda 2..
kelemahan mengkali kn...

akhirnya aku mampu tersenyum lg..
n now aku tahu btapa sygnya dia pd aku..
dan baru aku tahu sakit itu apa stlh dia bkn miliku..
ada juga saat mengakui kslh yg ku buat..
plz..jgn gngu hdup aku "bnda"..
seperti mna aku x gnggu ckit pn hdupmu..
P/S:BUAT KWN2 DIA KLW KORANG X SUKA AKU CPLE MA DIA TLGLH CKP BAIK2
JGN ROSAKKN SCARA PRLHN2..
SBB AKU MNUSIA BIASA MGKIN ADA SLH..TTPI BERI AKU PELUANG UTK MEMPERBAIKINYA..
JGN JD JURI KPD HDUP AKU,SBB AKU X PERLUKN NYA...

hbz dh coretn aku thankz 4 the read my blog k...
so sory klw ada terksr bhasa
baru aku tahu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...