Sunday 20 November 2011

Indahnya Kasih syg itu....

Hai..
SmBiL menonton wyg "ALAMAK TOYOL" yg lawak abz nie..
i want to share...psl Rantai kesygan ku..pla....
beberapa hari lps aku pnya rntai kesygan hilang x tau kmana...kemas pnya kemas bilik aku 2..
skali tjmpa balik rantai kesygan aku 2...HappY SgT2....hahahah..
npa aku panggil rntai kesygan?sbb My syg Trcnta Yg bgi 2 ranTai..sememangnya kehilangan rntai 2 mmg larh sgt menyedihkan hati ku...aku nk apa jak yg syg aku bgi Brg aku x nk ada 1 pn yg hilang..sbb aku syg brg2 dia bgi mcm aku syg diri sndiri n mcm aku syg Dia sgt2 kn...hurm..nie bbrapa pic rntai kesygan aku...x kisah larh kn brapa harganya...yg pnting ikhlas dia bgi ma aku ckup...kn3?hee...




cantik nda?hehehehe...for me cntik larh..hee..erm..saya berhrp dia x kn kecewakan hati saya...dia x kn lukakan hati saya,sbb saya btl2 syg ma dia...trlalu sygkn dia sdh..huhuhu...enth apa prasaan aku 2 klw dia teda dlm hdup aku suatu hari nnti,,tp aku brhrp biarlh dia hdup tnpa aku drpd aku harus hidup tnpa dia..Aku X tau Cm na Akn aku Jalani Hdup Nie Tnpa Dia...Tnpa Senda Gurauan Dia,Tnpa Sms Dia,Tnpa kasih syg dia n TanPa CubiTan2 Dia 2....Aku x Bleh Hdup Tnpa 2..sbb Hmpir 1 Thn Aku Hdup Dgn Adanya Dia Dlm Hdup Aku...Aku X Nk Bygkan Klw tnpa dia dlm hdup aku,Langsung X Bleh Aku Bygkan..
hby hny syg sgt2 ma hby,plz jgn kecewakan hati hny,jauh dimata x bermakna jauh dihati kn?..hny hrp kasih syg kita smakin hari smakin bertambah..n semoga tiada org ke 3 dlm hbgn kta..amin..syg hby sgt2,,,muaahhhh...


smoga kasih syg aku sentiasa utknya...ya allah izinkan larh aku utk mencintainya...satukanlh hati2 kmi...dan bwalah kmi kpd keredaan mu..smoga suatu hari nnti hbgn kmi ini akn menjd 1 yg halal disisi mu...dan semoga direstui oleh org2 yg kmi syg...amin...ya rabbil alamin...amin...^_~
"KasiH SaYanG" itu Sgt IndaH...

thankz 4 read my blog..
Syg kmu Sgt2...^_~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...