Friday 2 March 2012

My Bezties

Salam,
Hai...Erm..hari Nie Aku Nk Coret Psl...MY BEzTIES..
kat skolh..hehehehe..
kwn2 terbaik akulh...rmai sgt2...nk knlkn seorg...15 muka surat pn x habiz...hehehehe..
tp aku akn cerita cikit2 gk larh siapa2 org nya..
MY BEZTIES 2 adalh semua rkn kelas aku...kmi share apa2 jak hal..
smpai2 adalh org kata kmi nie 1 kls bersifat minta puji...tp like we care?..
kmi adalh kmi..spnjang 4 thn kmi bsma...wah...4 thn gink...
bez giler larh..pengalaman dr form 1-5 skg..byk yg kmi berkongsi bsma...
antaranya susah sng kmi...n kekdg kmi ada gk slh fhm...tp x perlulah kn diperbesarkan...
hnya perlu berfikiran matang jak..lgpn simpan dlm hati pn bikin bengkak 2 hati jak..kn3?
so lbh baik diam...keburukannya pn ada nie diam2 sbnrnya...
KLS kmi juga terkenal dgn sifat...BERGOSIP...hahahaha..
TC BI kmi pnggil kmi GOSIP MONGER...hehehehe..rasa x menyesal gk larh x pindah.....asl aku dpt kwl emosi aku....AKU x bleh larh nk suruh org jak jaga hati aku kn...aku nie orgnya cpt sgt trase n ayu...
kwn2 pn slalu gk larh kata gitu..MRAJUK 2 yg pling kwn2 aku bnci ma perangai aku..
mari aku kc knl korang my allz my beztiez nie...
kmi GELAR diri kmi AMANAH CREW..wujud pla ilham nk bgi nma 2...
thn terakhir aku kat skolh..aku nk jdkan sbgai thn pling baik for me...x nk l;arh mcm thn2 lps..gara2 mulut aku...ada org smpai HOT FM n ANGRY BIRD ma aku...
kc tnggal 2 bnda dlm kuburan klw aku bleh buat...hahahhahahaha...my bezties yg pertama..
Namanya Siti Norizan BangKul..
Orgnya...Agk Cute...n Sgt ramah...She is My Very2 Bezties Giler...Dimana...n apa2 yg bnda menceriakan n buat aku sedih dia sntiasa ada utk aku...aku hpy sgt dpt kwn ma dia...msti trtnya2 nie kn...siapa orgnya?..
nie nah Bh Dia...
cute kn...senyuman colgate lg 2..hehehehe...
Seterusnya...ialah Noratika farhana Halipin..orgnya kasar ckit2 larh..tp dia baik n sgt cntik orgnya...
rmai peminat taw..hehehehe..
and msti nk gk sgt tgk muka dia kn?..hahahaha..Nie Bh Orgnya..
cntik kn...nk ke?bleh...jak..nnti aku kc tau dia ar..klw ada yg berkenan..
Nie pla bezties ketiga aku...giler thp dewa bdk nie perangai dia..org cutez di kls aku...orgnya spontan n simple...nk bwa perang mulut..bleh jak...tp klw trase hati jgn lh mrh...sbb dia x KISAH klw dia di anti..2 sbb aku suka kwn ma dia...dia SIMPLe2 jak...nie nah bh 2 orgnya...dia ada blog gk...cri jak...hehehe
ok...my FrienDs Seterusnya...Orgnya Agk Tinggi..Kwn Yg Akn Slalu TEMAN aku gi KANTIN..heheheh..Namanya Norazlyn matias...bez kwn ma dia...mnja2 ckit orgnya...tp dia slalu buat aku trsenyum nie...hehehhe..mcm kwn2 aku yg lain...orgnya cntik n baik aty...luvly lg..nie larh dia
Cntik kn....heheheheh...
seterusnya...orgnya kecil sja...tp ketawanya....MANTAP..hehehehe..
agk menarik ati gk orgnya...admire dia..semua bdk dr ****..
hahahahah...kecil2 cili padi tau...dia juga seorg yg cntik for me..n baik ma org...namanya Winnie Simun..cute mcm winnie the pooh juga...hehehehehe
nie nah orgnya...jeng..jeng..jeng...
cntik menarik tertarik kn..hahahahha
seterusnya...kwn aku yg baik..kekdg kwn aku blk dr skolh juga...
orgnya kecil molek...tp kekdg ada bingung2 ckit orgnya..cntik n cutez for me...
MImi Vivi Stecy Matius Namanya
Cntikkn...tp jgn di gngu GF org nie..hehehe
Seterusnya lg...Orgnya Dlu Pakai Cermin Mata...Tp Skg x Sdh..Sgt Cntik..n Menarik...i So Like Penampilan dia..Dia Gk seorang Pengawas...Dia nie Baik Hati n Kreatif..
Namanya Wenceriella Gadung Samion..
Sgt susah menyebut nmanya kn...Kmi Pnggil dia Wen @ Cut Jak...>_<
nie larh orgnya..dia juga pndai menari..
Seterusnya adalah kwn aku kecik molek..jak...tp dia slalu...HAPPY GO LUCKY..
mcm teda mslh jak nie...Nk Tau SiaPa?..
Cntik n Baik..itulh 2 perangai dia...tnpa dia kekdg..sunyi gk kls..
namanya FRONIKA LITAD NELSON..
hurm..nk tau orgnya bgaimana...hehehehe...ok2...aku tnjukkn...
cntik n cutez kn?..
k rakan aku seterusnya pula nie..adalh seorg atlet..msti rmai mengenalinya..klw kat skolh..
seorg ketua kelas bertanggungjwb...baik..rmh lg 2...kekdg lawak gk..
yg membezakan kmi semua ma dia..dia nie..ada tag line dia sndiri..
msti bkaitan ma indon...kekdg 2..sunyi kls tnpa dia..hehehehe
namanya Diana Rugu..
simple kn..tp orgnya...baik sgt..
cntikkn..hehehehhe..
Seterusnya..PUTERI LAWAK kls kmi...tnpa dia...teda kecerian dlm kls kmi 2..bez sgt..raja lawak pn klh bh ma dia nie..dia nie...sgala tntng drama..juz ask Her...semua dia tau..
B'LAKON,MENYANYI n BERLAWAk..
semua dia bleh....x kering gusi org olehnya...n dia nie suka sgt gaduh ma kwn skls aku gk...
c narjiwan..nnti aku ceta psl bdk 2...hehehehe...
Nie nh org nya..sgt cntik n cute...di miliki lg oleh seorg llki yg sgt baik..
namanya PATRICIA TALIS..dr nama pn anda bleh bygkan cntiknya..
nie larh orgnya..
adui..pntnya rasa sdh...hehehe...nie kwn aku seterusnya...orgnya besar...anyway...dia seorg atlet gk..n thn nie..dia main 2k peringkat daerah HOKI..jd GOAL KEEPER...ok gk orgnya..
baik..n kuat mkn...hehhehehe...
namanya SHARNILAYANI SIOL..
nk tau orgnya...nie nah...lh...
Seterusnya...Org Pling..Ringan Kali Dlm Kls Kmi...bdn dia kecil jak...tp dia kuat mkn..
aku pn heran...dia nie..suka kn fasion..tnya jak psl brg2 make up...brg2 perempuan..confirm dia tau..
namanya NORYENIE APONG...orgnya...baik juga...n cntik

cntik kn dia..anugerah allah..>_<
seterusnya cerita psl putera dua org dlm kls kmi..
Yg seorng nie..orgnya baik..kekdg ada gk larh otak kuning dia keluar..
aku suka kwn ma dia..sbb dia baik..walaupn kekdg ada gk msanya...
aku x terbiasa ma dia..dia nie seorg atlet juga..
erm..pemain hoki 2k thn nie juga...gi peringkat daerah...Namanya
KELVIN BALANG SELUTAN..
jejaka pujaan sesetengah junior skolh kmi..
seterusnya...pla..kwn bgaduh c PAtricia...nie larh..b'ngam sgt dorg nie..mcm pinang dibelah2..
dia seorg yg baik gk...erm..ank kesygan semua guru dia nie.,..
hehehehehe...
lpz 2..dia ada admire..junior kmi gk...hehehehhehe...nmanya...adalh...hehehehe..
btuah larh klw dpt dia..dia agk lawak orgnya..baik..ttpi kekdg bikin HOT FM jugalh..tp aku suka bkwn ma dia...wlaupn kurang rpt...namanya,,
MOHD NARJIWAN JERI..
nie larh orgnya...hehehehehe...
Seterusnya n terakhir...ada 3 lg org kwn aku..cma aku x de gmbr dorg....iaitu HAYATI ASWANDI orgnya...kekdg emosi gk larh...tp dia baik n sentiasa btnya klw x fhm..
seterusnya pla..c NURIDALIA LATAK@RAHIM orgnya agk tomboy tp tnya jak psl BI psti dia terer..diam2 ubi berisi...n Last NORFADILAH HASSAN...orgnya kecik molek,.,aku suka kcau dia nie kat skolh...heheheheh..sbb dia x cpt mrh n baik..hehehehe..
itu jak larh cerita alz my bezties..aku?..erm..nilai larh mengikut ati kmu...n otak yg waras...hahahahah..cma org2 yg rpt sgt2 ma aku jak tau aku mcm mna...x kisah..yg pnting don't judges the book by itz cover...k...
Kwn 2 anugerah x terhingga tp crilh kwn yg membuat mu bhagia...Confirm Hdupmu SLmt di AKhirat dan di dunia...k...aku rasa bersyukur sbb di kelilingi kwn2 mcm dorg...ASET PLING BERHARGA DUNIA...x mudah di lupa...k larh pnt dh...nie...panjang sgt...
daa...salam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...