Wednesday 14 March 2012

Bingung Dgn CintaMu..

Salam..
Hai Korang..lma dh X Update Blog..Spanjang Cuti Nie Rasa Mls Nk Update..
Hurm..hari Nie Aku Nk Coretkan Sikit tntng Hati Dan PerasaaN AKu...
Entahlh..Aku tkt utk meragui dia..tp aku menahan rasa sakit ati aku sgt2..
aku usaha..dan trus berusaha..tp syg...kyakinan itu..
sgt merapuhkan hati aku...x cukup dgn sakit ati aku Ngan FB Dia Yg Satu..
dtmbh lg dgn sakit aty aku..dgn Cara Koe...apaLg Koe X Puas Ati Ma Aku..
Aku Cuba Tuk FhaMi Koe..Tp Koe?gtau AKU bh..
Apa Aku Slh Klw Meminta sedikit sja pErhatian koe mcm dlu..
APA AKU SALAH?!!
klw bleh aku tnya koe skg..aku nk tnya Koe Siapa Aku Sdh Dlm Ati Koe..
Aku x nk Maki2 Koe..X Nk TuduH2 Koe...Tp Sikap Koe..yg  skg x pernah ...huh!!
siapa Aku kn..x LayaK hadir Dlm Hdup koe..
aku cuba untuk hrgai koe..aku cuba utuk membutakan mata,mempekak kn telinga..
bila org kata "AKU RASA BF KOE CURANG EYRA"..
Klw itu skalipun bnr aku cuba untuk menerima..bila itu dtgnya dr mulut koe..
bkn dr mulut org lain..
sbb mengetahui dr mulut org lain itu lbh sakit drpd mengetahui dr mulut seseorg yg slama nie aku syg..dan  org yg aku Kagumi sifatnya..
DIMANA SDH DIRIMU YG FIRST TIME PERNAH BUAT AKU JATUH CINTA..
klw aku bleh menjadi kejam..aku ingin menjadi kejam pd hbgn kita..
jgn smpai aku melakukan sesuatu yg tersgt2 kejam..
sehingga membuat hati org lain terluka..
aku x minta ntuk melakuknnya tp org yg membuat aku ingin mlakukannya..
tp aku sedar MASIH ADA RINDU BUATMU..
walaupun dlm hati ini aku BINGUNG DGN CINTAMU...=(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...