Saturday 18 February 2012

I'm YourS..


Assalammualaikum..
hai allz..apa kabar?..
hurm tgh2 mlm buta nie..eyra nk coret sesuatu..
erm..eyra rindu wif syg eyra bh nie..
erm...npa dia jauh dr aku...npa sejak bbrapa bln nie..aku asyik cri slh dia jak...
Jealous x tntu psl..wlaupn aku rasa aku ptt jealous ma dia...
mybe org lain x fhm..biarlh rhsia kmi jak..
aku mau org trima aku seadanya..sikap aku...fizikal aku..
SiaPa Aku nk dbndingkn ma Bdk2 skolh dia..
\aku x layak jd seorg GF buat dia...x layak ada disamping dia..
sthn lbh hbgn kmi aq x tau cm na dia bleh thn ma aku..aku x tau mcm mna dia bleh sabar ma aku..
for me mcm 1 kslhan aku trima couple dia dlu..sbb aku x nk 1 hari nnti aku hilang seorg kawan,tmpt luahan perasaan terbaik aku..tp aku x penah menyesal dpt knl org mcm BF aku..
x pernah menyesal sbb mencintai dia..
tp siapa aku..dibndingkn org2 yg minat dia...dbndingkn ma org yg pnh dia cinta & syg..
kekdg aku rasa bslh sbb meletak dia pd KERUGIAN yg teramat..
sbb membnrkan dia mencintai & sygi org mcm aku..
x adil 4 him..
klw larh family aku tau psl dia..msti dorg bngga kn..
sbb aku dimiliki oleh seorg yg baik,memahami aku dan membimbing aku..
tp apa yg bleh dibanggakan dia miliki aku..
manja,x cntik,x pintar sgt pn..
entahlh...apa yg ada dlm hati aku...rasa kecewa sgt..bila tgk org yg pling aku syg..
menangis,sedih,kecewa n mrh hnya disbbkn aku..
tp itulh aku...EGO...MANJA...slalu nk minta perhatian dia..
dialh cinta muka buku aku...
cinta yg mgkin 1 ary nnti bkn jodoh aku...tp aku x kn menyesal mencintai dia..
aku amat bsyukur jika dia tercipta untuk aku..n dia adalh jodoh aku..
tp klw bleh aku katakan sesuatu..
aku nk sgt ckp dpn dia,face to face ma dia..
n ckp yg aku x pernah menyesal mencintai dia n insyaallah klw ada jodoh n panjang umur..aku nk sgt dia jd imam dlm hidup aku..jd seorg yg halal buat aku..
n AKu juga nk kata AKU SYG DIA SGT2 n syg aku cuma trcipta buat dia..
"SYG I'M YOURS"
k larh...pnt dh mencoret2 nie..
ada msa update kisah n kehidupan yg x tau korang tertarik kh tdk bca nie..huhuhu...k daa..
ASSALAMUALAIKUM..
panjang umur n ada jodoh jmpa lg..k..
Daa..
sblm 2 kongsi dlu gmbr2 yg cute..n sweet..
nie larh aku klw mrajuk dlm 4n..ttp gk kna pujuk ma dia..hmpir sma mcm nie gk..hehehe..

nie larh cara aku saat menunggu SMS cinta hati ku 2...



My LoVe 4 Ever...


k larh sdh2 larh makin melalut sdh kn...heheheh..
daa...
MUahhxXxX.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...