Friday 10 February 2012

2012...

Salam..
K..erm..2012 agak kesibukan ckit..bkn ckit byk..
byk keja nk buat...but aku hpy tnggal this year jak lg aku skolh..
thn dpn tnggal menungu debaran jak..
aku akn lakukan yg terbaik utk SPM aku..tgk jak aku cm nie...bikin risau2 kn?
hahhaha...adalh 2 cra aku bljr...like my mum say...
"Koe pnya mslh bkn x PAndai Mslhnya Malas..Klw koe Rajin Mustahil X bleh DPt 10A,believe me,mcm gk 2 add math ma math..ok gk koe 2..bleh sdh...sbb apa...rajin gi tsyen gk kn..rjin memahami gk kn?...so Buang 2 Penyakit MALAS koe 2.."
hahahah...my mum pnya ceramah..but ada btlnya juga 2 apa my mum ckp 2..
n 1 lg...buat apa  aku mau peduli klw org umpat aku...
klw aku dpn2 aku ckp...lbh baik truz terang...tp karang kecil hati...inda psl2 pla...mrajuk 2 krg..
1 lg yg buat aku happy gila larh..nk tau apa..kmi dpt tukar 1M 1S kmi...dr sofball gi hoki..
alasannya...biarlh my classmate jak yg tau..bkn sbb my Boyfriend play that games..
tp Hoki 1 permainan yg bleh hilangkan stress..bez gila...n kmi knl junior2 kmi..fhm2 larh mnusia nie..
x nk larh aku ceta....psl2 kna umpat MY BLOG nie nnti..
kna ckp lg aku nie...x sdr diri lg...ckp ikut sdp mulut jak..mcm2 larh 2 ckp...terutama bila mulut tukang gosip jak keja...2 lg ngam 2....kna tmbh cerita sensasi lg 2...
hahahaha...
satu pkara lg...aku mls larh nk bahas2 soal sesiapa kat blog aku...kot2 siapa trase 2..sory sjalh...
aku mnusia gk kn...sakit aty aku nie lain..juz luah jak,.,,
x de berdinding...aku Bkn jenis org "TALAM DUA MUKA"
klw aku btl2 baik ngan org 2 bererti aku sukalh berkwn ma 2 org...but klw aku jht2 ma 2 org ada something x kna larh 2..ma 2 org 2..but i can't judge u...but cma nk menegur..direct nnti mrh 2....sempat buat cerita lg 2 ar...tp x kisah larh...dan pkara yg slalu aku ckp larh...RINDU GILER WIF MY HBY...
apapn berlaku....biarlh kmi jak yg rasa...rndu giler aku ma itu org ow...
bzy jak ma aktiviti sukan...teda sdh masa ma aku...
mentang2 kna puji2 oleh kwn aku 2...hahahhaha...jgn mrh erk....
Tkt aku dia telebih famous taw...klw bleh jgn famous larh...
CEMBURU gila aku klw dia famous...
mnatau jd idaman GAdis2...kn...x nk eh...jd rebutan pla nnti...
hahahahah...MAU2 c hana nie..kn3?
anyway i love the way You are..
it's who i am..
jmpa lg..klw pnjang umur...n ada jodoh maklumlh SPM kn thn nie..jd bzy ckit...x dpt update...
>_<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...