Sunday 5 February 2012

i LOVe It..^_^

Hai Semua..
Hari Nie Saya Nk MencoretKan Sesuatu..Sesuatu Yg Saya MiNaT...
kira mcm Kwn rpt Perempuan gk larh...
HAri Nie aku Jln2 wif my mum gi sptg....nk hntr adk tsyen..
so smentara tnggu adk tsyen..
apalg kmi gi shopping jap..
So pusing2 kedai kn..tetba larh nmpk mascara nie..
nmpk menarik...so try larh Nk mencubanya...
nie mascara baru 2..
jd?..cmana?ok kh?...aku x tau larh..but ok lh for me..
x nk larh beli yg brabz mahal...
lgpn msh gna duit my mum kn..
xnk larh bazir2 duit utk nie bwt msa skg..lbh baik buang duit 2k beli buku2 kn?
aku mmg minat berhias...tp simple jak...aku x suka larh make up tebal2..
mcm artis...juz simple...n kelihatan naturaL msh..
nie beberapa bnda n alat2 make up aku..juz simple n x larh mahal sgt...
mcm korang kn...hehehehehe

nie larh antara brg2 kesukaan aku...juz simple jak...besalh..peralatan remaja kn..
aku pling minat kumpul perfume..nie bru selebihnya..
ada byk lg sbnrnya perfume aku..cma mlz nk selerakkn lg..
tp insyaallah klw dh dpt keja ttp n baik..
brulh beli yg Berjenama Pling mahal..heheh
nie murah jak..cma brg2 make up aku jenama AVON (simply pretty)kbykkn nya..
yg lain beli kat kedai or shoping complex biasa2 jak..
tp biarlh bersederhana kn..
sbnrnya ada byk lg brg2 kegemaran aku..cma KLw tunjuk semua...
abz jd buku bgmbr nie nnti...so biarlh nie jak ar...
nie ada bbrapa gmbr aku pkai Simple make up..nk tgk?..heheheh..mau2 nie org tgk..
Jom...
aku cma gunakan beberapa brg2 make up aku...iaitu
---> Maskara
---> Eyeliner
      --->Bedak Asas
--->Lips Balm


nie larh rupa aku selepas aku ber make-up...ada kelainan kh?
sblh kiri 2 dh bermake-up yg sblh kanan tnpa MAke-up..

BERMAKE-UP   |  TNPA MAKE- UP 

NIE gmbr aku yg saja2 aku ambil..kes minat sgt bgmbr...hahaha..
tp x larh lawa..simple jak...
So when u like something...
serlahkn larh...but ingat jgn membazir n menyusahkn ibu bapa taw..
k larh nk gi tsyen ADD MATH nie..lmbt dh nie korang...k daa..
Assalammualaikum...
klw ada masa n kisah menarik aku akn update lg..
k..
Ada JOdoh jmpa lg..>_<
MY MENTOR THIS TIME..
TERBARU "PIKA EUGENE"..
because dia ada style sndiri n menjadi diri sndiri...
i like...but aku x ikut2 dia jak larh..
aku cma ikut dia yg menjadi diri sendiri..
2 jak...jgn slh sngka erk..
kita dilahirkan utk menjadi seseorg..
bkn Utk CoPy&pasTe org..kn?..
k daa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...