Friday 20 January 2012

MemoriaL..


Hai my Blog,
Apa Kabar allz?...hehehe..
Lma Dh x coret2 kn..
hurm...nk tau keadaan skolh aku..
ok jak bh...
hurm...tetba teringat Lagu Pujaan Hati 2 Kn..
Tetba Teringat Ma SeseoRg..
Hurm...WlauPun Dia Byk MenimBulkan Mslh Utk AKu..
Tp Aku X NaFi Kan Dia Tlh Ajar Aku Utk HargaI SeseoRg Yg Aku Syg..
Buktinya Smpai Skg...Aku Msh Gk Menghargai cintai my love afiz..msh mencintai..
aku tau apa perasaan org klw kna kc break.
keegoaan dia ajar aku erti 2k hargai perasaan org lain..
enth..trus trng aku ckp sblm nie org kata dia nk pndah...
aku rasa Happy Sgt2 Mcm Nk MaTi Aku Happy..
Siap Menyumpah Lg 2..
Gini aku Ckp..
"bguslah klw dia pndah senang sikit hidup aku,x pyh berurusan ngan bdk angkuh lg bodoh 2..."
lps 2..dlm2 cuti 2 teringat pla ma dia..kcian bh aku kutuk dia gitu..
fikir pnya  fkir..btl juga spttnya aku x kata dia gitu..
bnda dh jadi 2...lpakan jak larh..
skg dia mau pndah sdh...teda sdh org mau buat aku nangis kn..
mau buat aku ktawa2 tgk sikap giler2 dia...
td sbnrnya nk jmpa..tp sibuk btl dia ma kwn2 dia...sibuk brabz...
anyway aku hrp dia brjaya dlm hidup dia...n berjumpa dgn "PUJAAN HATI" dia yg btl2 sygkan dia..yg btl2 cintakan dia..n pling pnting org 2 Bkn TALAM DUA MUKA..
mcm..haahha..adalah 2...
anyway aku nk dia tau sjahat mana pn dia ma aku..
aku ttp hargai dia..sbb apapn brlaku..
dia yg menyedarkan aku..bhwa kasih syg org itu diberi utk dihargai..bkn "PAKAI BUANG"..
and nk cerita2 n gosip2 td kat kls rpanya bkn aku seorg jak x minat ngan PERANGAI
bdk PERASAN famous 2..
rmai gk org x minat...adui sygku...koe pndah sini stkat koe prasan koe rmai peminat...for u information...kwn2 seumur koe kali larh minat giler kat koe..tp selidik pnya selidik rpanya form 5 x kira llki n pmpuan semua pn x minat ma koe...
sbb sikap koe yg org kata knon baik larh...jgn slhkan aku sbb ckp koe gini..
sbb koe sndiri bh x sdr ngan apa koe buat...
sorylh...this is my opinian...so u can't angry with me like (angry BIrd)hahaha..
ArgH!!teringat HOmework Belambak brabz...
argh!!seminggu cuti seminggu kna buat HOmework...
Apalg Sumary "THE CURSE" capter 1-12..lpz 2
keja rmh add math,math...science..
n sgala2nya larh...
gini larh kehidupan form 5..
kna bljar brabz...tp RIndunya AKu  Ma My LOve Tercinta...
adui...tahap nk GIler Larh Rindu Ngan dia..hahaha..
Hrp2 dpt jmpa dia..Tyme cuti nie.
x dpt jmpa gk..nangis aku brabz nie..
hahahahaha....
k larh..panjang umur n ada jodoh kta jmpa lagi...
MEMORIAL itu ttp dlm ingatanku..
>_<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...