Tuesday 3 January 2012

Last day/Time....


Hai My dear Blog..
mlm nie aku nk coretkan sesuatu...hurm...dan nie mgkin akn jd coretan terakhir aku buat msa nie..
sbb lps nie aku kna berjuang utk peperiksaan Penting SPM..
lgpn my Mama Akn Atur Semua JaDual BlJr n Harian Aku Thn nie..
Mcm manager larh pla..kn3?
Selepas nie Tiada Sdh Dashboard tp ada whiteboard,
tiada sdh Facebook tp ada textbook...
bkl merindui Semua yg laman Sosial Aku..rndu sgt2 nnti..tp Apa bleh Buat...
aku Kna Korbankan Semuanya Dmi Lulus cemerlang dlm SPM...
aku hrp sgt aku bleh dpt maktab perguruan..
nk sgt capaikan impian my mama nk tgk ank kedua dia merangkap ank sulung perempuan...
dia nie brjaya dlm hidup n jd seorg guru..
honestly,cita2 sbnr aku adalh seorang LAWYER..
tp aku batalkan..so nk jadi Guru...brapa thn pn aku bljr..aku x kisah..yg pnting aku kna buat yg terbaik..aslkan my mum bhagia..
aku x kn lpa jasa kwn2 BLOG aku...Kwn2 FACEBOOK aku...
terima kasih...klw larh tiada korang nk baca blog aku...tiada siapa nie mau baca blog akul...thankz for u allz...suport..aku menghargainya...
dan nie last day,last time aku on9..
lpz nie susah sdh nk coret2 kat blog...tp x pe..nnti aku coret pla kat buku nota..
hahahahha..ok..aku nk makan durian kna kirim dr kmpung nie...
nyum...nyum...nyum..
smpai sini dlu coretan aku....lain bulan n lain kali klw ada msa coret lg k?
klw ada JOdoh kita jmpa lg k..
ASSALAMMUALAIKUM..

thankz for the read my blog

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...